lupa x
user

Liberecký kraj: Kampaň Tipy pro lepší časy

Liberecký kraj: Kampaň Tipy pro lepší časy

08.03.2021 , Aktualizováno 07.03.2021

Pro města a obce

Liberecký kraj: Kampaň Tipy pro lepší časy

Těžkými časy prochází celá země. Jaro je sice na dosah, ale i přes nádherné počasí je potřeba zůstat doma a dodržovat epidemiologická opatření. Rozptýlení ve složité době má za cíl kampaň, kterou uchystal Liberecký kraj. Nese název Tipy na lepší časy.

Každý den bude možné díky ní na obrazovkách mobilů, tabletů či počítačů alespoň pomyslně navštívit pozoruhodná místa regionu, prohlédnout si pěkné snímky, začíst se do dobrých zpráv a popřípadě, jakmile to situace umožní, si naplánovat výlet za poznáním některé z turistických oblastí. Tipy na lepší časy se budou objevovat na sociálních sítích pod profily Region Liberec a na turistickém portále www.liberecky-kraj.cz.

„Snažíme se reagovat na aktuální situaci a dát lidem tipy na procházky do nejbližšího okolí, tak říkajíc okolo komína. Pohyb na čerstvém vzduchu je potřeba. Zároveň budeme nabízet tipy na výlety i pro dobu, v níž už bude možné vyrazit dál. Právě proto kolegové v oddělení cestovního ruchu připravili Tipy na lepší časy," vysvětlila Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch Libereckého kraje.

Na každý den v týdnu je připravena speciální rubrika. Pondělí se ponese ve znamení fenoménů kraje, mezi kterými rozhodně nebude chybět sklo a bižuterie z Křišťálového údolí. Na každé úterý je připraveno to nejlepší z regionů - tedy témata, která jsou charakteristická pro každou z oblastí. Postupně se představí Krkonoše, Jizerské hory, Máchův kraj, Lužické hory i Český ráj.

Středy prověří zeměpisné a geografické znalosti pomocí fotografických hádanek. Na čtvrtky se chystá představení jednotlivých měst kraje z pohledu jejich turistické přitažlivosti a o pátcích se bude cestovat prstem po mapě. Víkendy pak přinesou výběr toho nejlepšího. Každou sobotu se představí nejlepší snímek celého týdne a v neděli týden uzavře skvělá zpráva z kraje

Další informace ZDE

Komentáře

0 komentářů